martes, 10 de junio de 2014

Música: Frozen

Frozen és una pel·lícula de dibuixos que tracta sobre una profecia atrapa a un regne en un hivern etern, pel que Anna, la protagonista ha de formar un equip amb Kristoff, un home audaç muntanya, en la més gran de viatges per trobar el Reina de les Neus i posar fi a l'encís de gel. La trobada amb els extrems Everest-com, criatures místiques i màgia a cada moment, Anna i Kristoff combaten els elements en una cursa per salvar el regne de la destrucció.
La pel·lícula es va estrenar el 19 del 2013, la música està composta per Christophe Beck, aquí deixo el tràiler d'aquesta fantàstica pel·lícula: 
     

Això es la lletra:
La nieve pinta la montaña hoy 
No hay huellas que seguir 
La soledad un reino y la reina vive en mi 
El viento ruge y hay tormenta en mi interior
 Una tempestad que de mí salió 
Lo que hay en ti, no dejes ver
 Buena chica tú siempre debes ser
 No has de abrir tu corazón 
Pues ya se abrió
 Libre soy, libre soy
 No puedo ocultarlo más
 Libre soy, libre soy
Libertad sin vuelta atrás
 Y firme así me quedo aquí 
Libre soy, libre soy 
El frío es parte también de mí
 Mirando a la distancia, pequeño todo es 
Y los miedos que me ataban muy lejos los dejé
 Lejanía me haces bien, ya puedo respirar
 Lo sé a todo renuncié, pero al fin me siento en paz
 Libre soy, libre soy
No puedo ocultarlo más
Libre soy, libre soy 
sin vuelta atrás
 Y firme así me quedo aquí 
Libre soy, libre soy
 El frío es parte también de mí 
Fuerte, fría, escogí esta vida
 No me sigas, atrás está el pasado 
Nieve lo cubrió 
Libre soy, libre soy
No puedo ocultarlo más


                                                      


La cançó explica que la noia per fi es lliure, per fi no ha de amagar-se del que es que pot ser qui realment es,i que ara que esta lluny els problemes no li semblen tan grans, no li dona tanta importància.
    
imatge de: http://goo.gl/3A5Gda
Vídeos i informació agafats de: https://www.youtube.com/results?search_query=frozen

     

No hay comentarios:

Publicar un comentario